Forum Telefony komórkowe Strona Główna FAQ Użytkownicy Szukaj Grupy Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj Rejestracja
Telefony komórkowe
Forum poświęcone telefonom komórkowym
 Samsung Galaxy A5- rozlany ekran Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
rdk
Gość




PostWysłany: Wto 20:06, 22 Mar 2016 Powrót do góry

Uwaga! Ostrzegam przed kupnem telefonów firmy Samsung! robią je tak, aby po kilku miesiącach użytkowania samoistnie uległy uszkodzeniu i następnie w serwisie orzekają, że sam go sobie zniszczyłeś i musisz zapłacić im za naprawę, gdyż gwarancja tej naprawy nie obejmuje!Jeśli po kilku miesiącach nie chcecie wybulić kilku stów, to przestrzegam przed Samsungami! Użytkowałam telefon Samsung Galaxy A5 (2015r.) przez kilka miesięcy, nigdy mi nie upadł, nie było najmniejszych urazów, rysek, był w idealnym stanie, nie mam dzieci, które by się nim bawiły,a pewnego dnia leżąc sobie na szafce nocnej ekran zaczął się samoistnie rozlewać, więc zaniosłam go do serwisu, a tam bezczelnie powiedziano mi ,że sama go zniszczyłam, że uległ uszkodzeniu mechanicznemu i nie uznano reklamacji. Powiedziano mi , że gwarancja nie obejmuje naprawy i kosztuje ona 400zł! Naprawdę z taką arogancją, jaką wykazuje się s. Samsunga rzadko można się spotkać! Dlatego przestrzegam przed kupnem telefonów tej firmy, jeśli nie chcecie spotkać się z bezczelnością i arogancją serwisu w najlepszym wydaniu! Nie mogę pogodzić się z tym, że zostałam niesprawiedliwie oskarżona o coś czego nie zrobiłam i jeszcze muszę za to zapłacić...Może ktoś z Was był w podobnej sytuacji?Może macie pomysł w jaki sposób jeszcze mogłabym dochodzić swoich praw?
EXCmobile_eu




Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Czw 9:00, 24 Mar 2016 Powrót do góry

Witam Wszystkich Użytkowników na forum. Akurat jeżeli chodzi o telefony marki Samsung,to pierwszy raz spotykam się z takim przypadkiem i być może miałaś po prostu wadliwy egzemplarz,to wszystko tłumaczy. Proponuje raz jeszcze udać się do innego serwisu i poprosić o fachową ekspertyzę,bp jak sądzie na urządzeniu nie ma śladów po mechanicznym uszkodzeniu,prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Fotosmb




Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Wto 1:27, 29 Mar 2016 Powrót do góry

Może być naprawdę felerny egzemplarz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
powazniak




Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Wto 11:54, 29 Mar 2016 Powrót do góry

Z czyms takim sie nie spotkałem jeszcze, ale generalnie ta firma produkuje telefony, które nie sa w ogole odporne. Również odradzam samsungi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
justys12




Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Śro 1:39, 30 Mar 2016 Powrót do góry

czemu ja mam samsunga i według jest bardzo dobry:> może masz chiński egzemplarz;>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Darii5




Dołączył: 01 Kwi 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Pią 22:05, 01 Kwi 2016 Powrót do góry

Może faktycznie felerny egzemplarz miałeś


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
xperia126




Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Sob 10:59, 16 Kwi 2016 Powrót do góry

Ja takiej usterki nigdy nie miałem. Mój tata ma ten telefon i dobrze się sprawuje. Tylko jak każdy "szajsung" zacina się.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
iandrko




Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Pon 19:48, 25 Kwi 2016 Powrót do góry

Musisz niestety zgłosić telefon. Są czasem felerne egzemplarze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
EXCmobile_eu




Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Wto 10:22, 24 Maj 2016 Powrót do góry

Jeżeli telefon jest nowy na gwarancji to czym prędzej po prostu oddaj go do serwisu w celu dokładnego sprawdzenia,to pierwsze co należy zrobić,daj też znać na forum co okazało się przyczyną rozmazanego obrazu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
leyys




Dołączył: 15 Cze 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Śro 19:28, 15 Cze 2016 Powrót do góry

zgłoś do reklamacji


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Pon 22:50, 04 Lip 2016 Powrót do góry

rdk napisał:
Uwaga! Ostrzegam przed kupnem telefonów firmy Samsung! robią je tak, aby po kilku miesiącach użytkowania samoistnie uległy uszkodzeniu i następnie w serwisie orzekają, że sam go sobie zniszczyłeś i musisz zapłacić im za naprawę, gdyż gwarancja tej naprawy nie obejmuje!Jeśli po kilku miesiącach nie chcecie wybulić kilku stów, to przestrzegam przed Samsungami! Użytkowałam telefon Samsung Galaxy A5 (2015r.) przez kilka miesięcy, nigdy mi nie upadł, nie było najmniejszych urazów, rysek, był w idealnym stanie, nie mam dzieci, które by się nim bawiły,a pewnego dnia leżąc sobie na szafce nocnej ekran zaczął się samoistnie rozlewać, więc zaniosłam go do serwisu, a tam bezczelnie powiedziano mi ,że sama go zniszczyłam, że uległ uszkodzeniu mechanicznemu i nie uznano reklamacji. Powiedziano mi , że gwarancja nie obejmuje naprawy i kosztuje ona 400zł! Naprawdę z taką arogancją, jaką wykazuje się s. Samsunga rzadko można się spotkać! Dlatego przestrzegam przed kupnem telefonów tej firmy, jeśli nie chcecie spotkać się z bezczelnością i arogancją serwisu w najlepszym wydaniu! Nie mogę pogodzić się z tym, że zostałam niesprawiedliwie oskarżona o coś czego nie zrobiłam i jeszcze muszę za to zapłacić...Może ktoś z Was był w podobnej sytuacji?Może macie pomysł w jaki sposób jeszcze mogłabym dochodzić swoich praw?





Mam dokładnie taką samą sytuację z tym samym modelem! Czy mogę dowiedzieć się jak się zakończyła historia?
EXCmobile_eu




Dołączył: 24 Mar 2016
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Czw 12:02, 21 Lip 2016 Powrót do góry

Ja też jestem bardzo ciekaw na czym ostatecznie stanęło,szkoda tylko że autor tematu w dalszym ciągu milczy i nie mamy od niego znaku życia. Taka historia mogła być też przypadkiem,przecież nie każdy model samsunga jest zły i wadliwy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
fepko




Dołączył: 19 Sie 2016
Posty: 1 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Pią 19:29, 19 Sie 2016 Powrót do góry

Jeżeli telefon jest nowy na gwarancji to czym prędzej po prostu oddaj go do serwisu w celu dokładnego sprawdzenia,to pierwsze co należy zrobić,daj też znać na forum co okazało się przyczyną rozmazanego obrazu. A jeśli bedą widoczne pekniecia i wgniecenia to lipa sam zabulisz Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Annelie




Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
PostWysłany: Sob 14:36, 20 Sie 2016 Powrót do góry

Dokładnie, do serwisu dać


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość





PostWysłany: Śro 18:08, 05 Lut 2020 Powrót do góry

Samasung galaxy A5 mi spadał tyle razy ze nie da sie zliczyć, z róznych wysokości ale Trzy dni temu kupiłam Samsunga galaxy A40 i nagle dzis rozlał mi sie cały ekran. Pisze teraz ze starego telefonu(właściwe ma dopiero trzy lata) i uwazam że nie żałuje kupna tego telefonu.
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)