Autor Wiadomość
Martels.pl
PostWysłany: Pon 16:04, 20 Sie 2012   Temat postu:

Dobrze,że ostatecznie tak udało się zakończyć tą przygodę z gwarancją,mam nadzieję że teraz wszystko będzie w porządku. Poza tym nie każdy produkt,telefon tej firmy jest zły i wadliwy. To często kwestia przypadku.
awygo
PostWysłany: Śro 17:59, 27 Cze 2012   Temat postu:

LG Electronics Polska zrehabilitowało się w 100%. Mówię to z dużym uznaniem. Dotrzymali warunków gwarancji. Dostałem nowy telefon o nie gorszych parametrach niż P970. Czuję się usatysfakcjonowany i mam nadzieję, że nadal pozostanę przy produktach LG.
awygo
PostWysłany: Wto 16:11, 05 Cze 2012   Temat postu: LG Polska się rehabilituje

LG Polska się rehabilituje. Wczoraj otrzymałem nowy telefon. Uczciwość nakazuje mi poinformować o tym fakcie.
Czy jestem usatysfakcjonowany? Niestety nie, gdyż nowy telefon to L7, który jest znacznie uboższy i mniej wydajny od Blacka.
awygo
PostWysłany: Wto 16:03, 05 Cze 2012   Temat postu:

Zdrapka napisał:
Gdybym była pracownikiem to bym wogóle sie tu nie odzywała, poza tym miałabym lepsze argumenty, nie sądzisz?
Co prawda nigdy nie musiałam oddawać nic do naprawy, ale kilka razy korzystałam z pomocy LG, nigdy nie było problemów, dlatego jakoś nie moge w to uwierzyć co piszesz. Tyle, ze ja korzystałam z tego głównego LG w Wawie.

Nie rozumiem o czym Ty mówisz?! Przecież nie ma żadnego "głównego" w Warszawie, Koleżanko. Jedyny serwis jest w Mławie.

Zdrapka napisał:
Ja w sumie przede wszystkim nie wysłałabym niczego do naprawy, wolałabym pójść sama zanieść rzecz do naprawy, generalnie małe mam zaufanie jak nie moge kogoś zobaczyc na oczy.

Jedyna droga oddania sprzętu do autoryzowanego serwisu LG to wysyłka. Kurierem albo poprzez salon operatora.

Nie bardzo zależy mi na tym czy mi wierzysz. Właśnie wczoraj odebrałem nowy L7 i mógłbym pokazać dokument potwierdzający wymianę, ale po prostu nie chce mi się. Szkoda czasu na skanowanie, Ciebie nic nie przekona.
Czy jestem usatysfakcjonowany? Nie, bo P700 w porównaniu z P970 to gówniany, bardzo zubożony telefon. Za kilka dni opiszę go szczegółowo.
serix
PostWysłany: Wto 14:45, 05 Cze 2012   Temat postu:

awygo napisał:
Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność.

tak jak i dla mnie wygląd/design stawiam na równi z funkcjonalnością, a akurat design LG podchodzi mi najbardziej i najlepiej wpada w mój gust.
Zdrapka
PostWysłany: Wto 14:03, 05 Cze 2012   Temat postu:

Gdybym była pracownikiem to bym wogóle sie tu nie odzywała, poza tym miałabym lepsze argumenty, nie sądzisz?
Co prawda nigdy nie musiałam oddawać nic do naprawy, ale kilka razy korzystałam z pomocy LG, nigdy nie było problemów, dlatego jakoś nie moge w to uwierzyć co piszesz. Tyle, ze ja korzystałam z tego głównego LG w Wawie.
Ja w sumie przede wszystkim nie wysłałabym niczego do naprawy, wolałabym pójść sama zanieść rzecz do naprawy, generalnie małe mam zaufanie jak nie moge kogoś zobaczyc na oczy.
awygo
PostWysłany: Czw 10:46, 31 Maj 2012   Temat postu:

Zdrapka napisał:

Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył.

To znaczy w jakim stanie? Przecież nie zaprzeczyli, że ekran jest krzywy. Twierdzą, że to jest normalne.

Zdrapka napisał:

W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu.

Twój światopogląd opiera się na spiskowej teorii dziejów. Nic na to nie poradzę.
Jeśli chodzi o niezawodność: mnie bez zarzutu działały tylko 2 z czterech urządzeń LG, które mam (3 telefony i zestaw głośnomówiący w aucie). Mimo tego kupiłem następny telefon LG, więc jak widzisz ja naprawdę lubię tę markę. I chyba okazałem tej firmie dużo zaufania.

Zdrapka napisał:

A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają.

Czy Ty myślisz, że ten post to jedyne działanie jakie podjąłem? Napisałem w sumie 4 reklamacje. Przecież czytałaś odpowiedź LG. W ostatniej reklamacji powołałem się na Kodeks Etyczny LG i poprosiłem o pomoc Rzecznika Konsumentów. Efekt: przed dwoma dniami otrzymałem maila z informacją, że wymienią mi telefon na nowy. To krok w dobrym kierunku, doceniam to. Ale trudno mówić o całkowitej satysfakcji, gdyż proponowany telefon to... L7. Trudno mi ocenić, czy jego możliwości są porównywalne z Blackiem. Na pewno nie jest tak ładny jak Black. Design jest dla mnie równie ważny jak funkcjonalność.
Oj, zdrapka, coś mi się wydaje że Ty jednak znasz sprawę z innego źródła. Czy na pewno nie jesteś pracownikiem LG? Rolling Eyes No bo któż nie mając racji tak zażarcie broniłby firmy, zarzucając mi oszustwo?
serix
PostWysłany: Wto 20:12, 29 Maj 2012   Temat postu:

jeśli o mnie chodzi to nie obstaje po żadnej stronie, a jedynie powątpiewam, jak można na własne życzenie psuć sobie opinię, po prostu się temu dziwie daltego z niedowierzaniem czytam to co napisałeś.
Zdrapka
PostWysłany: Pon 7:21, 28 Maj 2012   Temat postu:

awygo napisał:

Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka, serix, a to:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/img008ah.jpg/
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska.

Mnie to nie przekonuje, bo równie dobrze mogli ci oddać telefon w takim stanie w jakim napisali, a zaraz potem ktoś ten telefon zniszczył. W ogóle juz mnie dziwi że ci telefon sie popsuł mi wszystkie LG, które miałam działają bez zarzutu.
A jeśli faktycznie jesteś taki poszkodowany to czemu tego nie zgłosisz gdzieś? Nie rozumiem, trzeba było zadzwonić do LG Electronics Polska Sp. i się poskarżyć, że złych pracowników zatrudniają.
jaskół
PostWysłany: Wto 12:25, 22 Maj 2012   Temat postu:

Zdrapka napisał:

Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie.

No to się awygo najeździł po niewinnej, biednej, skrzywdzonej firmie! Niemal ich zniszczył! Jeszcze pewnie będą musieli go do sądu pozwać za zniesławienie. Czy będzie ich na to stać? Shocked
awygo
PostWysłany: Wto 11:21, 22 Maj 2012   Temat postu:

Zdrapka napisał:

zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie.

serix napisał:
też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć.

Po co miałbym to robić? I cóż taki żuczek może zrobić wielkiej firmie?
Taka firma może mieć dokładnie w dupie to co pisze jeden klient na forum.
Do sądu? Nie od razu. Jest inny tok postępowania przewidziany prawem.
Zdrapka, serix, a to:
http://imageshack.us/photo/my-images/819/img008ah.jpg/
również Was nie przekonuje? Sam to sobie napisałem? No to chyba naprawdę jesteście pracownikami LG Polska.
serix
PostWysłany: Wto 10:00, 22 Maj 2012   Temat postu:

też jakoś średnio chce mi się wierzyć w to, że tak zareagowało LG i samo sobie by strzeliło w piętę, myślę że nie byłby to rozsądny krok z ich strony, a chyba nie potrzeba im tak negatywnego rozgłosu, więc jakoś trudno w to uwierzyć.
Zdrapka
PostWysłany: Pon 21:20, 21 Maj 2012   Temat postu:

awygo napisał:
Żart? Nie widziałaś zdjęć?

zdjecia nie są żadnym dowodem.
Równie dobrze może ktoś inny zniszczyć telefon (nie pracownicy LG) ktos zrobi zdjęcia, wrzuci w net i heja jedzie się po niczemu nie winnej firmie. gdyby to było prawdziwe to byłoby o tym głośno bo osoby poszkodowane złożyliby pozew. A to co piszesz, to tylko pisanie.
awygo
PostWysłany: Nie 20:42, 13 Maj 2012   Temat postu:

serix napisał:
przecież tak naprawdę można zdjęcie każdego innego ekranu wrzucić do neta i oczerniać daną firmę!

Ale to są zdjęcia P970. I wie to każdy, kto widział ten telefon.
Gość
PostWysłany: Sob 15:39, 05 Maj 2012   Temat postu:

Można. Tylko po co? A Ty co, jesteś pracownikiem LG Polska?

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group