Autor |
Wiadomość |
pola36
|
Wysłany:
Pon 12:54, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
kiedyś miałam tel w plusie na mix i byłam bardzo zadowolona...ale no cóż play ich wygryzł....a oni nie bardzo robią coś aby klienta zatrzymać |
|
|
Wasserman_pl
|
Wysłany:
Wto 11:13, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
To jedna rzecz,a druga to sama oferta oraz korzyści jakie z niej płyną. Plus nie może pochwalić się w chwili obecnej niczym sensownym w przeciwieństwie do Playa czy T-mobile. Został po prostu daleko w tyle. |
|
|
telefonik
|
Wysłany:
Czw 13:29, 27 Lut 2014 Temat postu: |
|
Racja - pracownicy to podstawa, wiadome, że jak będą niekompetentni to klient odejdzie |
|
|
telefonik
|
Wysłany:
Śro 9:48, 08 Sty 2014 Temat postu: |
|
I właśnie przez takie zachowanie klienci odchodzą do konkurencji. W moim przypadku było to samo, wolę być w sieci, która daje mi bardzo dobrą ofertę i obsługę. |
|
|
MixStock_pl
|
Wysłany:
Pią 12:58, 29 Lis 2013 Temat postu: |
|
W sumie dziwią takie wpisy,ponieważ w dzisiejszych czasach mało który operator moze pozwolić sobie na tego typu zachowanie wobec swoich klientów,ale jak widac Plusowi już na tym nie zależy bo i tak stopniowo zjada go Play,to kwestia czasu. |
|
|
Yeti58
|
Wysłany:
Czw 14:31, 28 Lis 2013 Temat postu: |
|
Coraz więcej są zatrudniane osoby, które nie nadają się na te stanowiska i przez to zdarzają się takie sytuacje, nie ma co się dziwić |
|
|
Martels.pl
|
Wysłany:
Wto 15:46, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
Nikt nie ma prawa Cię "ochrzanić",to dzięki klientom w ogóle istnieją,masz prawo w tej sytuacji składać nawet zażalenie. A oprócz pluskodu istnieją także inny sposoby weryfikacji. |
|
|
Jolka4346
|
Wysłany:
Sob 16:51, 29 Gru 2012 Temat postu: |
|
Mnie ostatnio Pan w salonie ochrzanił za to, że zapomniałam tego ich pluskodu. Ale żeby odzyskać to hasło nie da się nic innego zrobić, jak tylko w salonie. Robią łaskę. |
|
|
Wasserman_pl
|
Wysłany:
Sob 12:16, 15 Gru 2012 Temat postu: |
|
Tutaj najlepiej dowiedzieć się wszystkiego dzwoniąc do BOK- niestety w salonie często nie potrafią zupełnie pomóc ani doradzić,nawet z podpisaniem umowy maja problem,ale wynika to z zatrudnienia niewłaściwych osób. Szkoda że wycinają takie numery starym i oddanym klientom. |
|
|
matikii77
|
Wysłany:
Śro 18:22, 12 Gru 2012 Temat postu: |
|
Dlatego ja dawno z Plusa uciekłem |
|
|
Patka
|
Wysłany:
Śro 11:42, 28 Lis 2012 Temat postu: |
|
Tia, strata czasu. Zatrudniają ludzi bardzo niekompetentnych ale czemuż się dziwić - za minimalną krajową profesorowie na telefonie siedzieć nie będą... |
|
|
aldo
|
Wysłany:
Wto 17:17, 27 Lis 2012 Temat postu: |
|
spróbuj dowiedzieć się czegoś telefonicznie lub przez internet, wiem że przy takiej formie załatwiania umowy, przedłużania, itp proponują jakieś bonusowe minuty, lub inne ciekawostki. |
|
|
Martels.pl
|
Wysłany:
Czw 22:26, 15 Lis 2012 Temat postu: |
|
Tak powiedzieli Ci w salonie? To w takim razie dziwne,bo każdemu użytkownikowi proponują jakieś bonusy,chociażby tańsze aparaty telefoniczne. Przy 8 latach lojalności nie jest to uczciwe. |
|
|
sandra92
|
Wysłany:
Pon 11:47, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
mam ten sam numer w plusie od 8 lat, i przy przedluzeniu umowy w plusie dowiedzialam sie ze mnie obowiazuja te same warunki jak dla piewrszej lepszej osoby z ulicy... przechodze do play jak tylko skoncze umowe |
|
|
Kitkaaa
|
Wysłany:
Śro 22:40, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
Tak zawsze jest jak chcesz cos pilnie zaatwic to nie mozna sie do nich dodzwonic...skad ja to znam ;o) |
|
|